Wie zijn wij?
“De ondernemer laten ondernemen”, dat is onze missie! Met ruim 250 collega’s werken wij hier elke dag aan en bieden wij onze relaties een totaalpakket waarbij klantgerichtheid, deskundigheid, ondernemerschap, integriteit en betrokkenheid de boventoon voeren. Boval Groep is als landelijk opererende financiële dienstverlener gespecialiseerd in verzekeringen, arbodienstverlening, leasing, juridische dienstverlening, certificering en managementsystemen. In verband met groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.
Wat ga jij doen?
Je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor het beheren, onderhouden en optimaliseren van het applicatielandschap en hierin ben je de verbindende schakel tussen de bedrijfsvoering en ICT. Je beantwoordt gebruikersvragen en zorgt ervoor dat onze informatiesystemen, met als belangrijkste CCS/Level 7, optimaal functioneert. Daarbij adviseer en ondersteun je het management en de gebruikers bij het uitwerken van hun informatiebehoeften.
Dit ben jij:
Je bent een enthousiaste persoonlijkheid die verantwoordelijkheden durft te nemen en denkt in oplossingen. Je hebt affiniteit met de verzekeringsbranche of financiële dienstverlening en je vindt het leuk om te ‘bouwen’ aan onze organisatie door processen te optimaliseren.
Wat bieden wij?
Vragen? Stel ze aan ons HR Team!
Wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.
Wie zijn wij?
“De ondernemer laten ondernemen”, dat is onze missie! Met ruim 250 collega’s werken wij hier elke dag aan en bieden wij onze relaties een totaalpakket waarbij klantgerichtheid, deskundigheid, ondernemerschap, integriteit en betrokkenheid de boventoon voeren. Boval Groep is als landelijk opererende financiële dienstverlener gespecialiseerd in verzekeringen, arbodienstverlening, leasing, juridische dienstverlening, certificering en managementsystemen. In verband met groei van onze organisatie zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.
Wat ga jij doen?
Je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor het beheren, onderhouden en optimaliseren van het applicatielandschap en hierin ben je de verbindende schakel tussen de bedrijfsvoering en ICT. Je beantwoordt gebruikersvragen en zorgt ervoor dat onze informatiesystemen, met als belangrijkste CCS/Level 7, optimaal functioneert. Daarbij adviseer en ondersteun je het management en de gebruikers bij het uitwerken van hun informatiebehoeften.
Dit ben jij:
Je bent een enthousiaste persoonlijkheid die verantwoordelijkheden durft te nemen en denkt in oplossingen. Je hebt affiniteit met de verzekeringsbranche of financiële dienstverlening en je vindt het leuk om te ‘bouwen’ aan onze organisatie door processen te optimaliseren.
Wat bieden wij?
Vragen? Stel ze aan ons HR Team!
Wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.
Sollicatieprocedure
Zo word je in 4 stappen (Junior) Functioneel beheerder
Sollicitatie
Jij solliciteert, het liefst met motivatiebrief en cv, via onze site. Wij nemen z.s.m. contact met je op.
Eerste gesprek
We ontmoeten je graag voor een eerste kennismaking bij ons op kantoor om te kijken of we bij elkaar passen.
Tweede gesprek
Is het enthousiasme wederzijds? Leuk! Dan gaan we nog wat dieper in op de details in een tweede gesprek.
Contractvoorstel
Nu nog de papierwinkel. Wij doen een voorstel. Ben je akkoord? Welkom bij de club!